Note it

10392314_717142271699264_8379155366327538219_n

За Note it научих съвсем случайно, чрез позната, която беше харесала тяхна публикация във фейсклюк. Точно в момента много исках да подаря на моя приятелка нещо ръчно изработено, много изпипано, красиво и същевременно практично.

Тя е архитект, много креативна, рисува страхотно и си мислех, че нещо, върху което може да рисува и скицира, би й свършило чудесна работа, но не някакъв скучен, стандартен скицник, а нещо малко, което да носи в чантата си, с послание специално за нея и с много подходяща хартия, на която да нахвърля внезапно избликнали идеи, които понякога те спохождат на необичайни места (например в градския транспорт) и за които е хубаво веднага да имаш под ръка нещо подходящо за записване.

10689951_732908423455982_8808254176842516332_n10734226_738058006274357_3991146356928330381_n

Аз от друга страна, намирайки се в ситуация на тотална безидейност, бях решила за себе си да си намеря някакъв много „як“ тефтер за записване на идеи – така да се каже, да ги предизвикам и да ги примамя да излязат тези идеи, като им предложа един хубаво, специално местенце, където да се материализират, в случай че решат да се появят.

Точно тогава попаднах на въпросната публикация и на тефтерите на Note it. Знаете как става, когато си „познаеш“ нещо, нямаш никакво колебание, и се хвърляш към него на момента!

Веднага изпратих съобщение през страницата във фейсбук и, което приятно ме изненада, незабавно получих отговор. По същия абстрактен и леко неразбираем начин, по който съм го описала и тук, обясних какво търся. Това, което също ме изненада много приятно, беше любезната и адекватна реакция, абсолютното разбиране защо искам точно това и моментално предложение как може да изглежда като вариант. Без въпроси от типа „Ама какво значи тефтер за човек на буквите (както се описах) за записване на идеи“.

Накрая аз получих тефтер с надпис „Невероятни идеи, които ще променят света“ 🙂 Моята приятелка пък получи нейния скицник с цитат от известен архитект, който гласи „Бог е в детайлите“. Моят тефтер имаше и джоб с хартия на пингвини, която ми беше предложена и която аз одобрих с две ръце, а също и място с ластик за закрепяне на молив или маркер, който се регулира с възелчета. Простичко и практично, суперудобно, много изпипано, съвсем по мярка, а също и много стилно!

10815677_10203927890250737_1510161213_n

И двете поръчки бяха готови в предварително уговорения срок и, по някакво случайно съвпадение, ми бяха доставени в много подходящ момент, всъщност възможно най-подходящия, в който можех да дам подаръка на приятелката си.

Имаше две възможности за доставка – до адреса по куриер или лично, в центъра, като аз избрах второто, за удобство.

На уговорената среща се яви една изключително лъчезарна дама. Въпреки сравнително лютия студ и макар че беше с няколкомесечното си бебе, тя отдели време да се увери, че съм получила точно това, което съм очаквала. Накрая се разделихме с усмивки и с най-хубави пожелания. Тръгнах си с малък, много хубав и стилно-семпъл пакет в ръцете, който бях ужасно нетърпелива да разопаковам.

10801997_740152942731530_9134891996308802701_n

Уверена съм, че и идеите ще дойдат!…

Вашият коментар

нож и виличка

блог за вкусна храна и рецепти от родината и извън нея, на български

Ellie After

Creating with textile in style

Yolina's Helvetia

Just another WordPress.com site

heartbeats

Личен блог

Sunshine's kitchen

Личен блог

79 ideas

Личен блог

Parentland

Личен блог

Atelier Doré

Личен блог

На по книга, две

Личен блог

Яна (несъвършенството прави стила ...)

за виното и добрия живот, най-сетне и лично ...

LAMARTINIA

Личен блог

