Лентови…

Преди известно време от свекър ми у мен премина един лентов Zenit. Смешно е може би, защото го споделям с вълнение, обаче аз наистина страшно се вълнувам, а се вълнувам, защото знам, че истинското лице на фотографията е там, на лентата. За да направиш добра лентова снимка се иска умение, търпение и отдаденост, каквато рядко се среща при снимане с дигитален огледално-рефлексен фотоапарат. За мен сравнението е като да четеш с електронен четеш или да разгърнеш красива, пълна с прекрасни илюстрации и с красив дизайн книга. И двете са страхотни, по свой начин, но преживяването с книгата, особено когато е въвлечен качествен дизайн на корицата, на текста и на илюстрациите в нея, е някак по-автентично…ангажира повече сетивата. Точно така се чувствам и аз с лентовия фотоапарат – автентично и с отворени сетива!

Тези са буквално първите снимки, които изваждам, първата лента, първите кадри, които щраквам със според мен вече целенасочено желание да се уча, да науча за фотографията.

Разбира се, че са аматьорски и бледи опити, но са началото, а всяко голямо пътешествие казват, започва с първата крачка.

На тези снимки са лица на мои близки, на семейството ми, вероятно тотално безинтересни за който и да е друг. За мен много скъпи.

Споделям ги с вас, за да споделя тук любовта си към тях и любопитството си към изкуството на фотографията…

Photo1 Photo10001 Photo10005 Photo10006

Вашият коментар

нож и виличка

блог за вкусна храна и рецепти от родината и извън нея, на български

Ellie After

Creating with textile in style

Yolina's Helvetia

Just another WordPress.com site

heartbeats

Личен блог

Sunshine's kitchen

Личен блог

79 ideas

Личен блог

Parentland

Личен блог

Atelier Doré

Личен блог

На по книга, две

Личен блог

Яна (несъвършенството прави стила ...)

за виното и добрия живот, най-сетне и лично ...

LAMARTINIA

Личен блог

