Възможности за щастие

12187778_10207116255121243_95425112221207700_n

Няколко пъти поред ми се случи да сънувам свързани с мен и любимия ми мъж тъмни, мрачни сънища, в които бе загатната мъка, болка, невъзможно общуване. Сутрин се събуждах много разстроена, защото на пръсти мога да изброя източниците на щастие в живота ми, които да са толкова силни, като неговото близко присъствие и любов. Реших да разбера, да се опитам да разбера за себе си защо в съня ми се явяват подобни мрачни картини, при едно, бих казала, доколкото е възможно, безоблачно семейно щастие. За мен загадката бе пълна до мига, в който си дадох сметка за нещо, което преди това не съм осъзнавала. А то беше, че ние вече имаме история зад гърба си. Защо ли това ми се стори толкова важно – очевидно е източник на тревога. В началото на една връзка човек няма какво да губи, няма още нищо, само едно завладяващо, силно чувство, и всичко, което иска, е то да върви напред,  да се излее в живота по-нататък, да съгражда. С времето се появява история, няколко драскотини, няколко погледи накриво, и тук и там се появяват дребни петънца, оформят се въртепи от различни чувства и колкото по-силна е връзката, колкото повече се задълбочава, толкова по-дълбоки стават и те. И това носи със себе си тревога. Очевидно, за мен достатъчна, за да съм смутена и тревожна в съня си. После си дадох сметка, че това е просто глупост, дори е някаква лудост, защото във всеки един момент имаме шанс да дадем любоа и да разтворим сърцето си за любимия човек, и това е нашият безценен капитал. Никой не може да ни отнеме сегашния момент, нищо преди или след това няма значение. От значение е само да осъзнаем, че тук и сега, в момента, имаме шанс да обичаме и да бъдем обичани и само в нашите ръце е да го направим смислен. Тогава няма повод за страх, нямаме нищо за губене, имаме само възможност да спечелим. Възможности за щастие…

Вашият коментар

нож и виличка

блог за вкусна храна и рецепти от родината и извън нея, на български

Ellie After

Creating with textile in style

Yolina's Helvetia

Just another WordPress.com site

heartbeats

Личен блог

Sunshine's kitchen

Личен блог

79 ideas

Личен блог

Parentland

Личен блог

Atelier Doré

Личен блог

На по книга, две

Личен блог

Яна (несъвършенството прави стила ...)

за виното и добрия живот, най-сетне и лично ...

LAMARTINIA

Личен блог

